To się przyda!

Nie wyjdziesz stąd bez inspiracji i dodatkowej wiedzy

Czym jest link building? Strategia budowania linków.

Link building na start – dlaczego warto wybierać również katalogi Strategia budowania linków (link building) w pozycjonowaniu wydaje się być skomplikowana dla osób, które nie są powiązane z działalnością SEO. Niewielu z Nas zdaje sobie jednak sprawę, że część tej strategii jest łatwa i bezpieczna…

Podstawowe wskaźniki google analytics. Jak czytać wejścia na stronę?

Wskaźniki google analytics i zawiłość danych analitycznych dotyczących strony internetowej potrafi zniechęcić nie jednego content managera. Już po uruchomieniu narzędzi google lub Facebook Ads ukazują się nam skróty typu CTA, CPC i inne sesje oraz odrzucenia. Jak rozumieć i poprawnie odczytywać wskaźniki google analytics –…

optymalizacja www a kanały sprzedaży. Gdzie sprzedajemy?

Raport z marketingu bezpośredniego dla konsumentów (D2C) w 2019 roku jasno określa, że SEO (search engine optimization) jest jednym z kluczowych kanałów sprzedaży dla marek. Optymalizacja www wpływa na ruch organiczny (nieodpłatny) czyli wyniki wyszukiwania strony i pozwala pozyskiwać ruch naturalny. W ramach SEO warto…

Czym jest element strony „Title Tag”?

Title Tag to najważniejszy element Twojej strony. Trochę jak tytuł książki. Jest wymagany przez dokument HTML, który go definiuje. Możemy go zobaczyć na karcie przeglądarki internetowej i w ten sam sposób dodawany jest do ulubionych stron. Co najważniejsze, title tag – wyświetla się w wynikach…

Algorytmy Google: Panda, Penguin i Hummingbird

Zastanawialiście się co oznaczają nazwy silników googla odpowiadających za wyniki wyszukiwania? Algorytmy google: Panda, Penguin i Hummingbird są odpowiedzialne, za każde słowo wpisane w wyszukiwarkę. Panda jest częścią algorytmu odpowiadającego za ranking strony, Penguin bada jakość linków a Hummingbird zapewnia najlepsze wyniki dla wpisywanych zapytań…

Social media

49% użytkowników social media udostępnia informacje o produktach, mając nadzieję na poprawę jakości życia innych ludzi. Planując posty produktowe i usługowe pomyśl jak rozwiązują problemy klienta

Szybkość ładowania strony mobile

Będzie miała wpływ na ranking w wyszukiwarce google. Zadbaj z nami o dostosowanie Twojej strony do urządzeń mobilnych wykorzystując dobre praktyki SEO. https://creosite.pl

Eryk Mistewicz

Każdego dnia dociera do nas ilość danych odpowiadająca 34 gigabajtom. To oznacza, że w ciągu miesiąca dociera do nas więcej informacji niż do naszych dziadków przez całe ich życie.

Witryna sklepowa www

Wiele firm z którymi współpracujemy to lokalne biznesy. Podobnie jak w sklepie, ich strona www jest odzwierciedleniem witryny sklepowej. Klienci mogą wejść, zajrzeć, kliknąć i podjąć decyzję o kontakcie/zakupie. Jak przekierować jednak ruch w wyszukiwaniu usług tak by znaleźli Twój szyld?
slask