To się przyda!

Nie wyjdziesz stąd bez inspiracji i dodatkowej wiedzy

Koronawirus (Covid-19) – Wiarygodne źródła informacji

Macie dosyć dezinformacji w temacie Koronawirusa i szukacie wiarygodnych źródeł? Firma Google razem z Rządem Stanów Zjednoczonych pracuje nad jedną, oficjalną stroną informacyjną w sprawie Koronawirusa COVID-19 (https://www.google.com/covid19/). Strona ma na celu uspokojenie osób zainteresowanych tematem i informowanie ludności w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa. …

Strategia marketingowa według prostych wskazówek

Po pierwsze Ustal cel główny (nadrzędny) I od tego zacznij. To trochę jak z budową drewnianej huśtawki dla dziecka. Trudno jest zbudować ją od razu bez przechodzenia pewnych etapów. Trzeba zaplanować gdzie można ją zawiesić, z czego ma być wykonana, gdzie kupić materiały i jakich…

Dlaczego moja strona spada w google. Dowiedz się dlaczego zmienia się ranking Twojej strony

Moja strona spada w google. Co może byc przyczyną utraty wyników? Często jest tak, że zaraz po publikacji nowej strony, niczym sprawny himalaista pniemy się na szczyt wyników wyszukiwania a potem nagle z niego spadamy. Podobnie jest ze stroną, która umieszczona w internecie zalega już…

Nowy wygląd facebooka jeszcze przed wiosną?

Zbliża się koniec testów nowej wresji Facebooka dla użytkowników komputerów stacjonarnych (Desktop). Efektem trwających przygotowań jest udostępnienie nowej wersji grupie użytkowników na specjalne zaproszenie.  Nowy wygląd facebooka ma ułatwić nawigację news feeda i posiadać opcję jasnego i ciemnego layoutu. Będzie też wyraźny podział na 3…

Dlaczego mojej strony nie ma w google? co jest nie tak?

Dlaczego mojej strony nie ma w google? Dlaczego nie jest zaindeksowana? Po uruchomieniu nowej witryny często zastanawiamy się dlaczego mojej strony nie ma w google (…w wynikach wyszukiwania). Pytanie o efekt SEO, który z zasady kierowany jest do twórców strony zaraz po jej opublikowaniu nie…

Wyszukiwanie fraz kluczowych – jakich błędów unikać?

Zabawa w pozycjonowanie polega na wielu czynnikach, które określane są przez algorytmy google’a. Silniki weryfikujące treść dysponują zestawem wytycznych odnośnie fraz kluczowych, konstrukcji strony, informacji lokalnych, treści i linków.  Jednym z najbardziej istotnych elementów w działaniach SEO jest keyword research. To zespół działań mających na…

Czym jest link building? Strategia budowania linków.

Link building na start – dlaczego warto wybierać również katalogi Strategia budowania linków (link building) w pozycjonowaniu wydaje się być skomplikowana dla osób, które nie są powiązane z działalnością SEO. Niewielu z Nas zdaje sobie jednak sprawę, że część tej strategii jest łatwa i bezpieczna…

Podstawowe wskaźniki google analytics. Jak czytać wejścia na stronę?

Wskaźniki google analytics i zawiłość danych analitycznych dotyczących strony internetowej potrafi zniechęcić nie jednego content managera. Już po uruchomieniu narzędzi google lub Facebook Ads ukazują się nam skróty typu CTA, CPC i inne sesje oraz odrzucenia. Jak rozumieć i poprawnie odczytywać wskaźniki google analytics –…

optymalizacja www a kanały sprzedaży. Gdzie sprzedajemy?

Raport z marketingu bezpośredniego dla konsumentów (D2C) w 2019 roku jasno określa, że SEO (search engine optimization) jest jednym z kluczowych kanałów sprzedaży dla marek. Optymalizacja www wpływa na ruch organiczny (nieodpłatny) czyli wyniki wyszukiwania strony i pozwala pozyskiwać ruch naturalny. W ramach SEO warto…
slask