To się przyda!

Nie wyjdziesz stąd bez inspiracji i dodatkowej wiedzy

optymalizacja www a kanały sprzedaży. Gdzie sprzedajemy?

Raport z marketingu bezpośredniego dla konsumentów (D2C) w 2019 roku jasno określa, że SEO (search engine optimization) jest jednym z kluczowych kanałów sprzedaży dla marek. Optymalizacja www wpływa na ruch organiczny (nieodpłatny) czyli wyniki wyszukiwania strony i pozwala pozyskiwać ruch naturalny. W ramach SEO warto…

Social media

49% użytkowników social media udostępnia informacje o produktach, mając nadzieję na poprawę jakości życia innych ludzi. Planując posty produktowe i usługowe pomyśl jak rozwiązują problemy klienta

Szybkość ładowania strony mobile

Będzie miała wpływ na ranking w wyszukiwarce google. Zadbaj z nami o dostosowanie Twojej strony do urządzeń mobilnych wykorzystując dobre praktyki SEO. https://creosite.pl

Witryna sklepowa www

Wiele firm z którymi współpracujemy to lokalne biznesy. Podobnie jak w sklepie, ich strona www jest odzwierciedleniem witryny sklepowej. Klienci mogą wejść, zajrzeć, kliknąć i podjąć decyzję o kontakcie/zakupie. Jak przekierować jednak ruch w wyszukiwaniu usług tak by znaleźli Twój szyld?

Polacy w sieci

Polacy na oglądanie treści wideo poświęcają 4 godziny dziennie. Kluczowym staje się więc posiadanie prezentacji firmy lub produktu w elektronicznej formie wideo. Prezentacja Twojej specjalności może być przygotowana za pomocą sprzętu Photo/Video i zmontowana przy użyciu oprogramowania a następnie opublikowana w internecie – Creovideo