Pozycjonowanie - czyli działania SEO

Pozycjonowanie - To działania mające na celu podnoszenie rankingu strony www. W języku wyszukiwarek określa się je mianem SEO.

Search Engine Optimization

Na przykład algorytmy google takie jak: Panda , Penguin i Hummingbird
SEO to od angielskiego "Search Engine Optimization" czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek. Są to wszystkie prace, które mają na celu zbliżenie strony internetowej do wymogów, które stawiają nam przeglądarki internetowe. Na przykład algorytmy google takie jak: Panda, Penguin i Hummingbird - próbują dopasować wyniki wyszukiwania aby były one najlepszą odpowiedzią dla zadanej frazy. Jeżeli jesteś w centrum Katowic i szukasz kawiarni serwującej Flat White, to właśnie google podpowie Ci najbardziej trafny wynik miejsca w którym możesz się jej napić. Dzieje się to dzięki odpowiedniemu dopasowaniu frazy i spełnieniu wymogów, które stawia nam wyszukiwarka (zapytanie, lokalizacja, rodzaj usługi, kawiarnia). Odpowiadają za to algorytmy google, które sprawdzają techniczną i merytoryczną część strony, linkowanie, dopasowanie lokalne. Podobnie sytuacja będzie wyglądała z naprawą rowerów, kwiaciarnią czy sklepem sportowym. W Polsce na działania optymalizacji zwykło mówić się "Pozycjonowanie", co jednoznacznie kojarzy się z "ustawianiem" pozycji w rankingu wyszukiwarek.

Pozycjonowanie - czynności

Pomoc w pozycjonowaniu zaczyna się od rozpoznania branży
Na pozycjonowanie (SEO) składa się ok 200 różnych parametrów weryfikujących zdrowie witryny i domeny. SEO to dzisiaj nie tylko umiejętność pisania angażujących i wartościowych treści, ale też dostosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, znajomość technicznej budowy strony i wykorzystania odpowiednich serwerów z dodatkowymi funkcjami. W największym stopniu optymalizacja opiera się jednak na współpracy firm. Nie można efektywnie podnosić rankingu strony bez znajomości branży, konkurencji i ciągłej współpracy. Duża ilość fraz kluczowych albo linków, która wzbudza nienaturalny przekaz - nie pomoże już w rankingu Twojej strony. Nie możesz też założyć, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania się znajdziesz. Nie da się tego dzisiaj zaplanować. To oznaczałoby, że przewidujesz wszystkie działania Twojej konkurencji i zakładasz, że firmy w tej samej branży nie będą wykonywały prac na rzecz swoich stron.

Co zrobić, żeby wygrać?

Jeżeli nie da się przewidzieć wyniku w wyszukiwarce a spektrum konkurencji jest duże
Na prace w pozycjonowaniu możemy spojrzeć trójwymiarowo. Możemy przygotować strategię działania opartą o mapę SEO, która uwzględnia kluczowe aspekty Twojej widoczności w internecie (jaką masz stronę, jak widzi ją google). Po drugie możemy skupić się na Twoich celach i najbliższej konkurencji(co oferujesz? co robi konkurencja?). Po trzecie, na ile to możliwe, możemy zbliżyć się do poprawy wszystkich wymagań stawianych nam przez wyszukiwarki. (błędy na stronie, szybkość ładowania, struktura kodu) Najbardziej efektywny schemat prac obejmuje wszystkie 3 filary strategii SEO. Jest on też z zasady najbardziej długotrwały i kosztowny. Pomyśl jednak czy nie warto zainwestować w podnoszenie rankingu w wyszukiwaniu naturalnym (organicznym)? - miejscu, które wzbudza największe zaufanie i przynosi prawdziwy ruch na stronie? W Creosite skupiamy się na wyszukiwarce Google (to jest 93% rynku w Europie). Naszą pomoc rozpoczniemy od rozpoznania Twojej branży i stanu witryny internetowej. Przeprowadzimy audyt, zweryfikujemy i ocenimy wszystkie elementy strony.

Skąd wiemy że to działa?

Od 5 lat podnosimy ilość odwiedzin na stronach internetowych
Twórcy idealnych przeglądarek postawili sobie za cel dopasowanie najlepszego wyniku wyszukiwania do wpisanego zapytania. Jeżeli jesteś zadowolony ze swojego mechanika samochodowego a wiele osób z okolicy go poleca, to znaczy, że jest wiarygodny jako przedsiębiorca. Taka sytuacja występuje tez wirtualnie w wyszukiwarce google. Jeżeli masz dobre opinie a Twoje produkty i usługi są wysokiej jakości to wyszukiwarka z checią podpowie jak do Ciebie dotrzeć. Trzeba jej tylko trochę w tym pomóc. Od 5 lat skutecznie podnosimy ruch naturalny na stronach internetowych klientów z którymi współpracujemy i jesteśmy dalecy od tzw. Blackheat SEO. Nie wykorzystujemy wiedzy w celu oszukiwania wyszukiwarek sztucznym zawyżaniem wyniku. Na rynku usług SEO i firm obiecujących szybkie wyniki w krótkim czasie to niestety popularna praktyka. Takie działania mogą zniszczyć pozycję marki w internecie i doprowadzić do usunięcia strony z indeksu wyszukiwań. Systematycznie zwiększamy pozycje na pożądanych frazach skupiając się na jasnym, bezpiecznym i wartościowym przekazie.
Mając doświadczenia w budowaniu rankingu stron wiemy, że zależy on od jakości produktu i usług które oferujesz. Nie zapominamy o szczegółach. Naprawa części strony daje już realną szansę na przewagę w branży. Na drobne elementy nikt nie zwraca uwagi, ale to one są częścią kilkudziesięciu parametrów badanych przez Google. Chcemy pomóc Ci w zakresie technicznych wymogów. Będziemy jednak oczekiwali wsparcia i informacji o rynku na którym działasz. Budujemy SEO w oparciu o klientów, którzy szukają Twoich rozwiązań a nie w oparciu o nasze domysły i przypuszczenia.

Wymiar praktyczny współpracy

Pozycjonowanie a efekty działań

Ranking

Prowadzimy działania optymalizacji w ścisłej współpracy z klientami, dzięki czemu udało nam się uzyskać bardzo wysokie wyniki wuszukiwania na pożądanych frazach w przeglądarkach.

Wiedza

Zdobywamy wiedzę bezpośrednio u źródła wyszukiwarek i przekazujemy własne informacje na naszym blogu. Korzystamy również z wiedzy cenionych polskich i zagranicznych agencji SEO takich, Onely i Neil Patel

Narzędzia

Korzystamy z narzędzi badających techniczne elementy strony takie jak struktura linków, kody błędów, dane strukturalne, szybkość ładowania, przejrzystość treści.

Potrzebujesz audytu SEO?

Odpowiadamy w ciągu 24 godzin roboczych.

Wyślij nam wiadomość


slask